friger

Direktlänk till inlägg 29 maj 2011

Är ditt colaglas tomt??

Är ditt colaglas tomt? Här kommer en guide på hur man åtgärdar problemet på mindre än 2 minuter!


1: Se till så glaset verkligen inte innehåller någon cola



2:Gör en missnöjd min, gärna med tillhörande gnälligt läte!




3:Var noga med att inspektera flaskan som förs till dig, (vissa män kan få för sig att mata dig med Zero och annat hittepå)




4:Håll Glaset stadigt, Flaskbärare har ofta en tendens att skaka pga bakfylla.




Varsågoda!


//Frida (Den late)    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar


För ett tag sedan så gjorde jag min tredje piercing. Så nu har jag äntligen fått min SnakeBite ^^ Å Jens på PEOPLE i Karlskrona gjorde ett bra jobb igen, som vanligt :O)       //Roger ...

Då jag har för mycket fritid knåpade jag ihop en liten dikt till min älskade sambo Caroline idag. Varsågoda... Njut, fäll en tår!     Gud vad jag längtar tills vi flytta! Till vår alldeles egna hytta. Där du ska lära mig dansa, Så jag sli...


Jo lukta gott och var charmig för allt i världen... Ditt jävla as! Ska gå och äta lite glass nu...         /Frida ...

Vi har varit mycket dåliga på det här med uppdatering. Men livet liksom kommer emellan våran plikt till bloggen ibland.   Idag är det i alla fall lankväll hos Casa De Roger. Jag och Caroline har dragit hit våra bebisar för en natt av svordommar, ...

Ja... Jag hänger på dejting sidor. DONT YOU JUDGE ME!   I vilket fall som helst så trillade jag öven en press som fick mig att fnissa lite!       Han vet ju i alla fall vad han vill ha!   //Frida ...

Presentation

Omröstning

Vem kommer att Vinna i dag ???
 Inget snack om saken, Roger tar hem detta.
 Med lite tur så vinner helt klart Frida.
 Det blir jävligt blött, men ingen vinner. Det blir lika.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards