friger

Alla inlägg under juli 2011

Då jag har för mycket fritid knåpade jag ihop en liten dikt till min älskade sambo Caroline idag. Varsågoda... Njut, fäll en tår!



Gud vad jag längtar tills vi flytta!

Till vår alldeles egna hytta.

Där du ska lära mig dansa,

Så jag slipper se ut som en transa.

När vi på lokal beger oss,

för att shaka rumpa och släppa loss.

Jag är så jävla trött på mitt hem

här är det ingen som visar sin lem.

Nu ska jag forsätta tvätta,

för någon gång kommar han den där rätta.

Och då vill jag inte lukta skunk,

för då kanske han får spunk.

Ha det bra på jobbet,

för jag tvättar rubbet!


/Frida 

 
 

 

Jo lukta gott och var charmig för allt i världen... Ditt jävla as! Ska gå och äta lite glass nu...



 


/Frida

Presentation

Omröstning

Vem kommer att Vinna i dag ???
 Inget snack om saken, Roger tar hem detta.
 Med lite tur så vinner helt klart Frida.
 Det blir jävligt blött, men ingen vinner. Det blir lika.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards